Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Gloomy Sunday - The Suicide Song

Επειδή βαριέμαι να γράφω ιστορίες, όποιος θέλει λεπτομέρειες για το τραγούδι μπορεί να κοιτάξει εδώ. Είναι ένα κομμάτι γραμμένο από τον Rezső Seress το 1933 και έχει διασκευαστεί πολλές φορές. Αυτό που το ακόμα πιο γνωστό είναι η σύνδεσή του με διάφορες αυτοκτονίες. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την απαγόρευσή του από το ραδιόφωνο αλλά και τη συμπλήρωση μιας ακόμα στροφής σε κάποιες εκτελέσεις (όπως σε αυτή της Billie Holiday) για να το κάνουν λιγότερο "μαύρο". Το κομμάτι αυτό έχει κατά τη γνώμη μου μια από τις πιο δυνατές μελωδίες που έχω ακούσει ποτέ κι έτσι αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας τις αγαπημένες μου εκτελέσεις του.












1 σχόλιο:

  1. Θεε μου τι διαμαντι!!!
    εμενα παλι στο μισο μου κανει για αυτο που γραφτηκε (βλ."war-striken Hungary κλπ κλπ) διαβασα βικιπεδια...
    πιο πολυ μελαγχολικο μου κανει....σαν το βαλς των χαμενων ονειρων....
    ΑΧΧΧΧΧ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή